Salam Perkenalan

Assalamualaikum Warahmatullah

Tuan-tuan dan puan-puan sekalian,

Terima kasih kerana mengunjungi blog saya ini.

Tuan-tuan, puan-puan, Ustaz-ustaz, Ustazah-ustazah dan para pelajar sekalian,

Saya amat berharap agar soalan-soalan percubaan Bahasa Arab Komunikasi PMR dapat dikumpulkan dan seterusnya dapat dikongsi bersama.

Oleh sebab itulah saya mewujudkan blog ini agar dapat kita bersama-sama mengumpulkan soalan-soalan Percubaan Bak seterusnya memudahkan sahabat-sahabat serta pelajar-pelajar memuat turun soalan untuk tujuan ulangkaji dan sebagainya.

Saya amat berharap sesiapa yang menyimpan soalan tahun-tahun lepas dan juga dari negeri yang berlainan dapat menghubungi saya untuk berkongsi perkara ini.

Tuan puan boleh lah menghubungi saya di (juwani@yahoo.com)

Dan sila pastikan tuan-tuan dan puan-puan menyediakan file dalam format pdf atau image spt jpg agar dapat saya “upload”kan di sini.

Sekian, terima kasih.

One Response to Salam Perkenalan

  1. student aspura says:

    salam perkenalan ustaz

Leave a Reply

